ZGŁASZANIE AWARII
Awarie sygnału telewizyjnego oraz sieci internetowej występujące na osiedlach:
650-lecia, Zgierz-Północ, Plac Targowy, ul. Śniechowskiego, TBS – Północ, Kurak I, Kurak II, Kurak III, TBS – Kurak IV, TBS – Łąkowa, Plac Kilińskiego
prosimy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta w dni robocze w godzinach: pn.-pt. 8.30 – 15.30, czw. 10.00 – 17.30 pod nr tel. 42 716 16 90.
Zgłaszanie awarii sygnału telewizyjnego oraz sieci internetowej po godzinach otwarcia Biura Obsługi Klientaw dni robocze w godz 16.00-22.00 oraz w dni wolne od pracy w godz. 8.00-22.00 pod nr tel. 669 776 490.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
e-mail: bok@centrum.zgierz.pl
95-100 Zgierz ul. Lechonia 2
tel.: (+48) 42 716-16-90 wew. 201 – Biuro Obsługi Klienta wew. 203 – Kasa wew. 204 – Redakcja wew. 205 – Kierownik wew. 212 – Dział techniczny
Godziny otwarcia BOK:
poniedziałek, wtorek, środa, piątek 8:30 – 15.30 czwartek 10.00 – 17.30
Godziny otwarcia Kasy (w lokalu BOK):
poniedziałek, wtorek, środa, piątek 11:00 – 15.00 czwartek 12.00 – 18.00
PŁATNOŚCI
NUMERY KONT BANKOWYCH
1. Bank PEKAO S.A. 39 1240 3057 1111 0000 3438 6662
2. Bank Spółdzielczy w Zgierzu 27 8783 0004 0100 2176 2001 0001
3. Bank PKO BP S.A. 02 1020 3440 0000 7102 0068 8549
Dokonując przelewu przez internet PAMIĘTAJ o podaniu szczegółowych danych identyfikacyjnych:
– imię i nazwisko;– nr identyfikacyjny;– adres lokalu, którego dotyczy płatność.
Nasze Biuro Obsługi Klienta zlokalizowane przy ul. Lechonia 2 w Zgierzu (parter, budynek „Bogdanka”) służy Państwu profesjonalną i miłą obsługą w zakresie:
• podpisywanie umów abonenckich,
• podpisywanie deklaracji członkowskich,
• przyjmowanie rezygnacji z członkostwa w stowarzyszeniu,
• przyjmowanie oświadczeń o wypowiedzeniu umowy,
• przyjmowania wniosków abonentów o zawieszenie usługi,
• zmiana adresu świadczenia usługi,
• zmiana pakietów,
• osobiste lub telefoniczne zgłaszanie usterek czy awarii w sieci,
• składanie reklamacji.
bok@centrum.zgierz.pl
42 716-16-90
Website created in white label responsive website builder WebWave.